3 Ağustos 2011 Çarşamba

GEZİ VE ZİYARET....


dedem (annemin babası) 95 yaşında ramazan öncesi ziyaretine gittim
burası da dedemin malikanesi.......

                  kayadibi mevki ve taşmescit cami...





          taşmescit cami girişi





            taşmescit cami mihrabı


 
       cami minberi..



      
         camiye  merdivenle giriliyor.            


               doğal tahıl anbarının önüne yuva yapmış güvercin.....




            bu kaya oyuğunun önünde ev vardı.... şehirde doğdum ama burasının eski halini bilirim. ön tarafta bir de oda vardı. bu oyuk yere de hayvan katılırdı. ev ve oyuğa aynı kapıdan girilirdi.... evler doğal görüntüyü bozuyor ve afet bölgesinde diye yıkıldı.... işte o ev bizimdi  :((




 

         soldaki kızım.... diğer kız ise baba tarafından akrabamız..... kızın bi özelliğini öğrendim ve şaşırdım..... kız çocuğu keçinin birini kendine alıştırmış. canı istediği zaman keçiyi emiyor..... yani sütü ilk kaynağından el değmeden içiyor.      :))))))






2 yorum:

  1. Bende keçi emen çocukları hatırlıyorum,keçi sütü kansere karşı çok iyi geliyormuş,etrafımızda keçi sütü arayan çok kişi var,iyi günler.

    YanıtlaSil
  2. anne sütüne en yakın süt olduğunu biliyordum ama bunu duymamıştım...

    YanıtlaSil