5 Ağustos 2011 Cuma

AY ÇİÇEĞİ VE ARI



       iki çerçeveye bugün larva tıransferi yaptım..... acemi biri için yarısı bile tutsa yeter.....


            
            arılarım....


              
             ana arı üretimi için küçük kovan....alttaki resimdeki de çıtası. 5 çıta alıyor. bu kovandan 5 tane yaptım.






          normal kovanla arasındaki fark....




        kovanı tam ortadan ikiye bölüyorum. iki tarafı da 5 çıtallık oluyor.
  



          ortadaki deliği kapatıp yanlardan arılar için delik açtım.....kışın da böyle kalıyor....bahar geldiği zaman normal kovanlara aktarıyorum.



              bu sene kovanları farklı reklere boyadım..







      arıların yakınında bulunan ayçiçek tarlasına gittim.. ilk baktığım çiçekte bizim arıların ortağı vardı   :)))




            kafasını öyle bi sokmuş ki ............
              
                 



ayçiçek tarlası....(bulunduğu yer kıraç)

   




     
    
                ayçiçek tarlası ve bağ bir öğretmenin....






             yaşadığım köy..... merkeze 20 km mesafade ... kente devamlı göç vermiş....     





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder